pondělí 14. února 2022

O mně

Moji milí čtenáři, 

dnešní článek bude trochu jiný, než jak jste zvyklí. Nedávno jsem procházela své články a uvědomila jsem si, že svůj blog píšu rok a půl a ještě jsem vám o sobě nic nenapsala. 
Ti z vás, kteří znají můj původní blog a jsou se mnou od začátku, vědí. Někteří si tento článek možná dohledali. Ale ti, kteří čtou až nynější blog, pro ty jsem asi „známá“ neznámá. 
Pravdou je, že nepatřím mezi lidi, kteří by o sobě rádi něco psali a říkali. Na druhou stranu by asi bylo přeci jen dobře, kdybych vám o sobě něco napsala. Třeba formou několika faktů.




1. Je mi 28 let 
2. Narodila jsem se s DMO 
3. Mám mladší sestru 
4. Jsem Váha – něco na mě sedí, něco naopak vůbec
5. Mám ráda detektivní filmy a seriály
6. Svůj první blog jsem psala deset let 
7. Mám ráda knihy – moje knihovna je už totálně napěchovaná, div nepraská ve švech a já si stále kupuji nové a nové knihy 
8. Ráda čtu i píšu 
9. Miluji hudbu – jakoukoli – tedy pokud to není zrovna dechovka, nejraději však rockovou
10. Miluji zvířata 
11. Mám dva psy – Německého ohaře Arga a Jorkšírského teriéra Besi 


12. Jsem samotář, ale nevadí mi ani společnost 
13. Pokud to jde, vyhýbám se velkému davu lidí – hromadné akce typu koncerty a tak, opravdu nejsou nic pro mě. 
14. Ráda uklízím a všechno musím mít na svém místě 
15. Mám ráda svíčky a různé dekorace, které zútulňují domov 



Doufám, že se vám článek líbil. S dalším se na vás budu těšit zase příště...

Vaše Nika

32 komentářů:

  1. Nikolko,děkuji za seznámení.Byla jsi mi sympatická i když jsem tě neznala a myslím,že jsem si tě tak nějak představovala.Já si vždy říkám,že kdo má ráda zvířátka je to dobrý člověk.Máš krásné pejsany.
    Já byla před týdnem u vnuček,nevidím je tak často,syn s jejich matkou nežije a ta starší mi ukazovala svoji knihovnu.Je taková knihomolka asi jako ty.Je ji 14.
    Děkuji,že jsi nám o sobě napsala.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, děkuji za milá slova. Pejskové a vlastně zvířátka všeobecně, jsou s námi už od dětství. A bez nich by to ani nešlo. 🙂

      Vymazat
  2. Nikolko, odvážný krok, vystoupení z komfortní zony. Ale překvapená nejsem - jsi krásná holka, citlivá, tvůj přehled o vydávaných knihách je obdivuhodný.
    No a pejsci - máš velké fešáky. V jejich očích vidím lásku, oddanost a trochu šibalství - tak to má být.
    Moc děkuji za tvou vizitku, nesmírně ráda jsem tě poznala.
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, i tobě děkuji za milá slova. 🙂 Vystihla jsi naše chlupáče přesně - to poslední je výstižné pro Argouše, který občas na člověka hodí takový pohled, že hned ví, co se mu honí hlavou. Jinak jsou to ti nejlepší parťáci do pohody i nepohody. Máme je moc rádi. 🙂
      Měj se krásně.

      Vymazat
  3. Takové články jsou parádní, že se dozvíme něco více o autorovi blogu :). Jsem taky znamení Váhy :D. Milovník zvířat jsem také a doma máme 2 pejsky :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fajn způsob, jak o sobě něco napsat, ale zároveň se dlouze rozepisovat. 🙂
      Hezký den.

      Vymazat
  4. Máš moc pěkné pejsky a zajímavou kombinaci plemen :) Já si život bez psů nedokážu představit, aktuálně mám dvě šeltie. Jednoho od štěněte, druhého jsem před půl rokem adoptovala :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já bych bez psů taky nebyla. Besi je s námi šestým rokem - ujali jsme se jí, když chudinka, putovala od rodiny k rodině. A když přišla k nám, nechali jsme si ji. Je hrozné, když někdo takhle zachází se psem, kterého nechce. Tady má vše, co potřebuje a navíc psího parťáka. 🙂 Už je naše a naší zůstane.

      Vymazat
  5. Taky jsem psala na blog tento článek, je to skvělý způsob, jak se představit a aby čtenáři něco více věděli :-) Já bych si knihy taky pořád kupovala, ale už je nebudu mít kam dávat :(

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to v tom nejsem sama - já už taky místo musím hledat, ale zatím se vždycky našlo. 🙂

      Vymazat
  6. Nice post. Thanks for sharing.
    I invite you to visit my last post. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Nikolko, tak teď když půjdu k Tobě na blog, budu vědět, ke komu jdu na návštěvu a vždycky si Tě vybavím... Ze stejného důvodu jsem dala jednu svoji fotku na blog i instagram, chodilo mně hodně mailů, že ani neví, s kým si píšou... Pejsky máš krásný, jak pěkně pózujou. To Kumík se fotí nerad. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, já si tě taky vždycky vybavím, ten článek si pamatuji. 🙂 Myslím si, že je dobré vědět, jak někdo vypadá, zároveň chápu a respektuji, když to někdo nechce.
      Myslím, že u nás je to stejné jako u Kumíka - náš Argo rozhodně pózovat nechce, a taky to umí patřičně dát najevo 🙂, ale občas se něco pěkného podaří, chce to ale velkou trpělivost.
      Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Na tvůj blog jsem právě narazila, tak jsem ráda, že hned vím, kdo za ním stojí :) na střední jsem čtení nesnášela, ale teď jsem si k němu našla cestu :) z Vánoc na mě čekají 4 knížky, zatím jsem si ale na ně nenašla čas kvůli škole.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že nikdo nečte rád, když musí. 🙂 Svou nadílku pod stromečkem už jsem přečetla. Věřím, že se školou je čtení náročnější - pamatuju si to. Až toho do školy bude míň, čas si určitě najdeš. 🙂
      Měj se hezky.

      Vymazat
  9. Je mi potěšením poznat tě))))máš obdivuhodný rozsah zájmů a ten úklid obdivuji )))))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řekla bych, že naopak moc koníčků nemám, ale zábavu si vždycky najdu. Uklízet mi nevadí nejspíš díky tomu, že si vždycky pustím nějakou hudbu - jde to potom lépe od ruky. 🙂

      Vymazat
  10. Nikolko, ráda tě poznávám trochu blíž. Na blog chodím i když ne vždy nechám komentář. Jsi opravdová knihomolka a na úklid bych si tě klidně pozvala 😜 I my máme jorkšírku Barunku, to je náš vládce. Hezký zbytek víkendu, pá 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S pejskem je hned víc veselo. Bez nich by tady bylo smutno. 🙂 Moc ráda s nimi trávím čas.

      Vymazat
  11. Nikolo, mám to stejně, jsem spíš samotář ikdyž mi společnost nevadí. Mám ráda svůj klid, přírodu a teď hlavně svou rodinu. Původní blog jsem nejspíš neznala, což je divné za ta léta blogování, že jsem na něj nenarazila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně samota nevadí právě z toho důvodu, že mám ráda svůj klid. A když se pak třeba sejdeme ve větší skupince, jsem ráda, když mám kolem sebe lidi, které znám. Ale pak si zase zalezu někam do klidu. 🙂

      Vymazat
  12. Nikolko, jsme na tom stejně, samota mě nevadí, společnost také ne, ale mám ráda svůj klid. ☺ Jsem ráda,že nyní vím ke komu chodím. Měj se hezky a děkuji za informace o knihách, které u tebe nacházím. My už kupujeme sporadicky, spíše využíváme knihovnu. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda svůj klid, ale mezi svými, jak se říká, je mi fajn. 🙂
      Není zač. Taky už tolik nenakupuji i když to tak nevypadá, ale do knihovny nechodím - u nás bych si nejspíš nevybrala - máme tu jen romány a knížky pro děti.
      Mějte se hezky, Marti. Pěknou neděli.

      Vymazat
  13. Nikolko, tvůj popis úplně sedí přesně s tím, jak jsi na mě vždy působila. A navíc, jako bonus, jsi mooooc hezká! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Prima, že jsi se odtajnila!
    Tvůj věk je nižší než věk mých synů. Přesto si k Tobě ráda chodím pro inspiraci. Knížky jsou lákavé. Snad na ně budu mít víc času v důchodu. Dechovku nemusím vůbec, rock taky tolik ne, ale hudbu mám moc ráda. Měj pěkné dny! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě, pokud jsou mé knižní články inspirací, já ji taky ráda hledám, a proto vždy moc ráda nakouknu i na váš blog. 🙂
      Dechovka je něco, co mě nikdy nebralo, a to nejsem nijak vybíravá. Já si ráda poslechu cokoli, tedy krom té dechovky. Rocková muzika je mi ale nejbližší.
      I já vám přeji pěkné dny.

      Vymazat
  15. K hudbě mám podobný vztah, dechovku nesnáším (a podobně i folklór s juchajícími šuhaji) a naopak mám rád rock, k tomu i vážnou hudbu (zejména klavírní).
    A knihami jsem také zaplnil všechno, co se dá, protože do knihoven se už nic nevejde, řada z nich je naležato ve sloupcích na nejrůznějších policích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dechovka mě nikdy nebrala, proti vážné hudbě nemám naopak vůbec nic. 🙂
      Knížky mám taky ve sloupcích, dokonce se mi podařilo knihovnu trochu uvolnit, ale vánoční nadílka ji zase doplní.

      Vymazat
  16. Milá Nikol, velmi pěkně napsané, tak lehce, že člověk má najednou pocit, že se seznámil s moc krásnou osobou a on to není jen pocit. Ty jsi KRÁSNÁ ☺♥. Nice to meet you!!!

    OdpovědětVymazat

Brzy na knižních pultech

Máme tady duben a spolu s ním spoustu nových knih. Pojďme se podívat, co vychází. Jako první je tu thriller Druhá smrt . Detektivky Jedovat...