úterý 3. srpna 2021

Koutek knihomolky slaví

Milí čtenáři, 

dnes je tomu přesně rok od založení tohoto blogu. 
Netuším, zda by k tomu vůbec došlo, kdyby nebylo zániku mé původní domény loni v srpnu. Jak se znám, nejspíš bych setrvala tak dlouho, dokud by mi nedošla trpělivost a vzdala bych to úplně. 
Téměř celý poslední měsíc existence serveru blog.cz jsem přemýšlela, kam – a jestli vůbec blog přesunout. Nakonec jsem se rozhodla, že jestli mám pokračovat, tak jen s nejnovějšími články a úplně jinak. Vznikl z toho Koutek knihomoly, který mi nakonec, ač jsem nejdřív pochybovala, zda pokračovat či ne, dělá radost. Byla to dobrá volba. 
Ale bez vás, mých milých čtenářů by to nešlo. Proto vám moc děkuji za to, že tento blog navštěvujete, že se sem snad rádi vracíte. Děkuji za vaše milé komentáře – moc ráda si je čtu, každý z nich mě potěší. Každá odezva na mou recenzi či jiný článek dokazuje, že psát je má smysl. 
Děkuji za vaši přízeň, vážím si toho!

Vaše Nika
 

14 komentářů:

  1. Nikolko, gratuluji k narozkám Tvého blogu, ať máš z něho samou radost. Ráda k Tobě nakukuju, aspoň mám trochu přehled. Měj se hezky a oslav to. Ten můj bude mít 1.narozeniny v září. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě těší, Leni. I já ráda čtu tvůj blog. 🙂

      Vymazat
  2. Nikolko, gratuluji k blogovým narozeninám!
    Chodí se k tobě kouknout moc ráda, udržuješ mě alespoň trochu v obraze :o)
    Moc děkuji a jen tak dál! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko. Taky k tobě se ráda vracím. 🙂

      Vymazat
  3. K prvním narozeninám přeji blogu vše nejlepší, hodně dobrých knih a spokojených čtenářů 8-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné :) a všechno nejlepší do dalšího roku.

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem přešla na tento blog minulý rok v srpnu, bylo nás asi dost. Jsem tady spokojená. Na tvůj blog chodím ráda, ale ne vždy nechávám komentář, některé knížky pak hledám v knihovně. Také já děkuji za tvoje návštěvy. Měj se krásně 🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, Evi. I já jsem tady spokojená. Jsem moc ráda, pokud tady najdete inspiraci, já u vás taky ráda čtu a ráda se vracím. 🙂
      Mějte hezký den.

      Vymazat
  6. Gratuluji, i mně je tu dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikolo, tak hodně nápadů i čtenářů do dalšího blogování.
    MMCh - taky jsem na bloger přešla z blogu.cz ;-) (jen mi s ním došla trpělivost o něco dřív než tobě ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc vám děkuji, Stáni. 🙂
      Dneska si říkám, proč jsem to neudělala mnohem dřív. Je to tu fajn a všechno funguje, což se v posledních letech o blogu říct nedalo.
      Hezký večer.

      Vymazat

Joanna Quinnová - Velrybí divadlo

Cristabel zvedne klacík. Dobře jí padne do ruky. Spolu s ostatními obyvateli domu je na zahradě a čeká na otce, který se má vrátit i s její ...