pátek 2. dubna 2021

Veselé Velikonoce

Když jarní květy září 
a slunce náhle plá, 
tak příroda svou náruč 
každému otvírá. 
Krásné Velikonoce 
a radost z každého 
prožitého jarního dne 
přeje... 
Nikola

22 komentářů:

  1. Nikčo, i tobě krásné jarní svátky přeji! :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný obrázek. Tobě také přeji veselé Velikonoce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nikolko, i já ti a tvé rodině přeji krásné Velikonoce!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to je milé a roztomilé :)) Taky přeju krásné Velikonoce a hodně sluníčka :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za krásné přáníčko a také za přehled literatury. Mám starší vydání Vražd podle abecedy . Detektivky já můžu.☺Měj se hezky a buď zdravá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, Růženko. Já mám doma akorát velkou povídkovou knihu s Poirotem i slečnou Marplovou - jednotlivé knihy by se mi do knihovny už nevešly.
      Hezkou sváteční neděli. 🙂

      Vymazat
  6. To přáníčko je nádherné, taky ti přeji veselé Velikonoce. Užij si je :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné přáníčko :) S ušákem, podobného mám doma :) Taky ti přeji krásné Velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  8. To je sladké! :) Také přeji pohodové Velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  9. Také přeji krásné Velikonoce ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Nikolko, krásné přáníčko.
    Mohu už jen popřát klidné a pohodové posváteční dny. 💓🍀
    Byla jsem pár dnů bez internetu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu. Nás v poslední době internet taky neposlouchá.
      I já vám přeji pěkné a pohodové dny. ❤🙂

      Vymazat

Veselé Velikonoce

Ušatého zajíčka,  malovaná vajíčka,  bohatou pomlázku, dosti času na lasku.  Také zdraví,  pohodu a vždycky  dobrou náladu.  Krásné Velikono...