pátek 26. března 2021

Sarah Flint - Maminčin mazánek

DETEKTIV KONSTÁBL CHARLOTTE STAFFORDOVÁ
ŘEŠÍ SVŮJ PRVNÍ PŘÍPAD



NAPÍNAVÝ THRILLER PRO FANOUŠKY 
ANGELY MARSONS




"Knihu jsem přečetla na jeden zátah 
a srdce mi bušilo až v krku." 
PENNY HANCOOK, autorka bestselleru Tideline 


"Velmi napínavé a zajímavé čtení.
Miluju tento příběh i autorčiny styl psaní."
MAHA DIWAN, NetGallery


"Úchvatný thriller s rychlým spádem
a naprosto nečekaným koncem..."
JOAN CLAPHAM, NetGallery


"Sarah Flint stvořila perfektní hrdinku.
Charlie Staffordová se vám vryje pod kůži."
Breakaway Reviewers




SLEDUJE... VYČKÁVÁ...
KDO BUDE DALŠÍ?



V lesním hrobě je pohřbená matka s dítětem. Jeden z nich je živý, druhý mrtvý.

Detektiv konstábl Charlie Staffordová má za úkol pátrat po pohřešovaných osobách. Úkolem ji pověřil přímo její šéf, detektiv inspektor Geoffrey Hunter.

Čím více párů je pohřešováno, tím sílí tlak na oba kriminalisty. Stopy jsou nejasné. Identifikovali několik podezřelých, ale je mezi nimi pachatel? Dokáže Charlie zastavit sadistického vraha, jehož jediným přáním je potrestat ty, kdo podle něj provedli něco špatného? Nebo se sama bezděčně stane obětí? 


Napínavý, dechberoucí detektivní thriller z nové řady příběhů detektiva konstábla Charlotte Staffordové z londýnské Metropolitní policie.



Dnes mám pro vás recenzi na thriller Maminčin mazánek.



Britská autorka, která se skrývá pod pseudonymem Sarah Flint, pracovala pětatřicet let u londýnské Metropolitní policie. Roky se však snažila prosadit jako spisovatelka, a když se to konečně povedlo, rozhodla se věnovat psaní. Debutovala mrazivým thrillerem Maminčin mazánek.
Představuje v něm detektiva konstábla Charlie Staffordovou, která má za úkol pátrat po pohřešovaných osobách - vždy je to matka a její dítě. Netuší však, že párů bude mnohem víc. Kdo za tím stojí a co k činům pachatele vede? 
Příběh rychle plyne a čtenář stále netuší, kde hledat pachatele - s hrůzou sleduje jeho činy a říká si, kolik matek a dětí bude mít na svědomí, než bude konečně dopaden. 
Detektiva konstábla Staffordovou si čtenář oblíbí - je pracovitá, třebaže občas chodí do práce pozdě. Stejně jako Charlie je sympatický také její šéf, detektiv inspektor Geoffrey Hunter. Těmito postavami autorka prý ztvárnila kolegy, se kterými pracovala. 
Jak postupuje vyšetřování, čtenáři se nabízí hned několik podezřelých - a není jich málo. Když už si však myslí, že už ho našel, autorka přichází s dalším a dalším možným adeptem. Třeba budete stejně jako já tušit, možná na vás na konci čeká překvapení. 
Kniha je čtivá a díky krátkým kapitolám jí nechybí spád. Avšak myslím si, že nesedne každému - není to čtení pro slabé povahy. Neoznačila bych to ani jako thriller, za mě by to klidně mohl být horor. Myslím si, že nejsem žádná slabá nátura, ale tohle bylo místy i na mě moc. Nepamatuji si, že bych někdy četla něco takového. 
Knihu doporučuji, ale jen silným povahám. Je to děsivé, je to brutální, místy až nechutné. Přesto čtivé. Za mě tedy čtyři hvězdičky. 



SARAH FLINT je pseudonym britské autorky, která 35 let pracovala u Metropolitní policie. Práce policistky se stala jejím posláním. Mezitím se však roky snažila prosadit jako spisovatelka, a když od svého vydavatele obdržela smlouvu, rozhodla se svou kariéru u policie ukončit a začít se naplno věnovat psaní. Ve svých příbězích čerpá z mnoha skutečných případů, na jejichž vyřešení se během své služby podílela. Maminčin mazánek vyšel v roce 2016 a je její prvotinou. Její druhý detektivní příběh Trophy Taker vyšel v roce 2017. 

Sarah ráda čte a pilně se připravuje na svou velkou výzvu: výstup na Kilimandžáro. Žije a pracuje v Londýně s partnerem a třemi dcerami.

14 komentářů:

  1. Nikolko, tuhle knížku jsem opravdu také zhltla jedním dechem. Napínavé až do samého a hlavně překvapivého závěru.
    Od Sarah Flint jsme dostala od snachy pod stromeček Rozbité panenky. Kniha mě pohltila a já zapátrala po dalších.
    Přeji hezké dny, nejen s knihou.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, bylo to čtivé a napínavé - určitě si přečtu další knihu, ale chvilku s tím počkám.
      I vám hezké dny. 🙂

      Vymazat
  2. Tento typ knih příliš nevyhledávám, ale musím říct, že to vypadá zajímavě (a teda děsivě, samozřejmě). Hned jsem si knihu vyhledala na databázi a možná si jí zařadím do budoucí možné četby, takže děkuji za pěknou recenzi :-)

    Ketrin ~ Vnímej blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Děkuji za návštěvu a přeji hezký den. 🙂

      Vymazat
  3. Thrillery mám moc ráda a tvé hodnocení této knihy mě moc zajímalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to dobré čtení a pokud někdo podobné knihy vyhledává, bude nadšený. 🙂

      Vymazat
  4. Jsem vážně unavená, titulek jsem ledabyle přečetla jako Maminčin mrazák :D. Díky za knižní tip, i když je pravda, že knížka s názvem Maminčin mrazák by byla asi větší pecka! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, možná to bude posunem času - já jsem dneska taky nějak mimo. 😁
      Každopádně myslím, že maminčin mrazák bude určitě chutnější, než jsou některé scény v knize nechutné. 😁

      Vymazat
    2. No nevím, já si právě v tom mrazáku představovala nějakou mrtvolu 😂.

      Vymazat
    3. Mrtvoly v mrazáku tam naštestí nejsou. 😂 Ale kdoví co mě čeká v další knize... Mamka říká, že je to ještě větší masakr. 😱

      Vymazat
  5. Nikolo, ty tedy umíš nalákat!
    Děkuji za recenzi a přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nikolo, na blogu je zvykem si tykat. Tak jestli mohu prosit... a omlouvám se, tykala jsem bez předchozí domluvu!
    Hezký večer, H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic se neděje. A pokud to nevadí, nemám s tím problém. 🙂
      Ještě jednou, hezký večer.

      Vymazat

Joanna Quinnová - Velrybí divadlo

Cristabel zvedne klacík. Dobře jí padne do ruky. Spolu s ostatními obyvateli domu je na zahradě a čeká na otce, který se má vrátit i s její ...