pátek 8. ledna 2021

Novinka v mé knihovně - Vánoce 2020

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o radost z další nové knížky, která mě čekala pod stromečkem. Tentokrát jen jedna - bohužel. :D Teď vážně - knížek by bylo asi mnohem víc, ale znáte to, současná situace, která jaksi nepřeje objednávkám na poslední chvíli... Zkrátka, knihy, které bych objednala třeba začátkem prosince, nakonec vyšly týden před Štědrým dnem - že mi nepřijdou pod stromeček, jsem riskovat nechtěla.
Takže je tu jen jedna kniha, ale velmi očekávaná novinka mistra napětí, a tou je Chlapec z lesů.



Harlan Coben - Chlapec z lesů 

Wilde je pro všechny záhadou. Před třiceti lety ho jako malého kluka našli v lesích, kde přežíval úplně sám a nevzpomínal si na nic ze své minulosti. Policie se snažila vypátrat jeho rodinu, ale nepodařilo se jí najít žádné příbuzné, a tak byl umístěn do pěstounské rodiny. Navíc Wilde dodnes netuší, odkud pochází, a jako dospělý žije dobrovolně v mobilním domě v lesích za městem. Když zmizí náctiletá Naomi, slavná právnička Hester Crimsteinová požádá Wilda, se kterým ji pojí dávná tragická událost, aby jí pomohl dívku najít. Krátce nato se ztratí Naomin spolužák a případ, který zpočátku vypadal jen jako útěk problémové a šikanované studentky, nabývá mnohem větších rozměrů. Chlapec je totiž synem slavného televizního producenta a blízkého přítele kontroverzního kandidáta na prezidenta. Kolem obou zmizení se vynořují nové a nové záhady a Wilde jim musí přijít na kloub, aby měl šanci pohřešované zachránit. Jenže při pátrání se vyjevují některá tajemství i z jeho vlastní minulosti… Chlapec z lesů je dalším z napínavých, překvapivých a skvěle propracovaných thrillerů mistra tohoto žánru a autora bestsellerů Harlana Cobena.




Na knížku jsem se velmi těšila a byla jsem zvědavá, přestože začátkem jejího vydaní se nedočkala příliš pozitivních ohlasů a hodnocení. Proč? Dle mého zbytečně. 
Do čtení jsem se postila hned po svátcích a zatím se mi moc líbí. Jsem téměř na stránce dvě stě, takže nevěřím, že by se na tom něco měnilo. Opět svižné, čtivé a napínavé. Více v recenzi, kterou snad brzy napíšu. 

2 komentáře:

  1. Těším se na tvou recenzi, anotace vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že by mohla být během příštího týdne. 🙂

      Vymazat

Brzy na knižních pultech

Máme tady květen a spolu s ním tipy na čtení. Pojďme se podívat, co vychází. Začnu českou současnou literaturou - Svátek hada . Thriller Všu...