pondělí 3. srpna 2020

Vítejte

Milí čtenáři,

ač velmi nerada, musela jsem změnit své blogové působiště. Dlouhých deset let jsem byla uživatelem blog.cz, avšak tato stránka končí.
Dlouho jsem přemýšlela, kam a jestli vůbec, mám své články přesouvat. Situace, která na blog.cz je, mě již dlouho trápila, ale věřila jsem, že se to nějak vyřeší... Nevyřešilo. Rozhodla jsem se, že když už jsem nucena začít jinak, tak od začátku. 
Ráda bych svůj nový blog věnovala knihám, takže vlastně žádné velké změny neplánuji, ale pevně věřím, že až se pořádně naučím tyto stránky používat, vyšperkuji i svůj blog. Zatím budu ráda za každou vaši radu a pomoc - předem moc děkuji. 
Během příštích několika dní a týdnů, bych sem ráda postupně vložila některé články, které jsem se rozhodla zachovat tak, jak byly vydány na předchozím blogu. 
Doufám, že mě najdou všichni zájemci a že se snad brzy sejdeme u dalšího článku. 

Vaše Nika

8 komentářů:

  1. Rád si počtu něco o knížkách. Na viděnou!

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, nakonec se koutek a knihomolka ségře líbil? :D
    Vítej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na nekonečný desátý pokus, ale i tak se mi podařilo něco, co není obsazeno. :D
      Děkuji, jsem ráda, že tu jsem.

      Vymazat
  3. Ahoj, to je super, že máš ráda čtení, já taky, i když asi jiné žánry. Tip na blog: proto bych asi uvítala, kdyby třeba přes štítky a kategorii mohl být vybrán žánr, co ráda čtu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ráda bych to tady ještě doladila, ale zatím mě moc štítků nenapadá. Jsem si vědoma toho, že pro přehlednost a orientaci je to lepší.

      Vymazat

Joanna Quinnová - Velrybí divadlo

Cristabel zvedne klacík. Dobře jí padne do ruky. Spolu s ostatními obyvateli domu je na zahradě a čeká na otce, který se má vrátit i s její ...